maanantai 20. tammikuuta 2014

Videopostausta (:

Tänään vaihteeksi videopostausta. Video on kuvattu 9.tammikuuta, joten älkää ihmetelkö kohtaa jossa selitn vetisestä kentästä :D Tällä hetkellä lumen ansiosta kenttä on ihan ok kunnossa, vielä vähän lisää lunta ja se on täydellinen! En oikeen osaa puhua kameralle, joten älkää välittäkö heilumisesta ja katseen harhailusta. Rapsuttelin Lilliä samalla kun kuvasin videota, joten voi näyttää hassulta :D Kommenttia tästä, haluaisitteko enemmän videoita, vai tykkäättekö mielummin, että kirjoitan? (:





Tässä jotakin kuvia kesältä. Rohkea ja ihana vikellys ratsu on Orfeus. Teimme Emilian kanssa myös jotain helppoja temppuja käynnissä ja laukassa. Vikellys on kivaa, mutta sitä ei kauhean monella ratsastuskoululla pysty harrastamaan. 

En enää löytänyt netistä kuvaa niistä mun huonoista ratsastushousuista :/ Voin joku päivä ottaa niistä kuvan päälläni.
Tämä on börjesissä myynnissä oleva vyö. Vyön nahka ei näytä kovin laadukkaalta, mutta vaikea kuvasta sanoa.

Tässä kuva konitorissa myynnissä olevasta ratsastus vyöstä.
 Tämä ei varsinaisesti ole vikellykkseen, mutta sitä voi käyttää siinä.


Minkälaiset talviratsastus vaatteet teillä on? Mulla on tällä hetkellä aika huonot. Käytän joko esteratsastukseen tarkoitettuja kesäsaappaita, joissa jalkani jäätyy tai coretex kenkiä. Coretexit on lämpöiset, mutta hiukan turhan leveät kärjet jalustimeen. Housuina mulla on ihan perus toppahousut. Niitä ei ole tarkoitettu ratsastukseen, joten ne ovat aika liukkaat satulaa vasten. Täytyisi nekin vaan suosiolla hankkia uudet. Samaten mun hv polon takissa vetoketju vetelee viimeisiään. Plääh pitäis hankkia kaikki ratsastustarvikkeet uusiksi. Veikalle haluaisin heijastin riimun hööksistä. Aina saa haluta.

Tällänen todella miehekäs väri sopisi Veikalle! :D



Näistä jommat kummat olis kivat :D

Facebookissa mulla on myynnissä joitakin ratsastus- ja hevostarvikkeita jotka on meille tarpeettomia. Olen jo myynnyt jotakin. Tästä Linkistä näkee mitä on vielä jäljellä.

Veikka lauantaina paistattelemassa päivää.

2 kommenttia:

  1. Kesää ootellessa 8) veikka varmaan mykistyy kauhusta :D

    VastaaPoista
  2. Tommonen on heijastava riimu on oikeasti tosi kätevä. Itse ainakin olen tykännyt Rinkelin kanssa käyttää sitä.

    VastaaPoista